خونه رنگی

خونه باید رنگی باشه :)

خونه رنگی

خونه باید رنگی باشه :)

خونه رنگی

خیلی چیزا نمی دونم..
ولی می دونم که می خوام بدونم..
:)

خونتون رنگی

آخرین مطالب

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است


این آشی که ملاحظه می نمایید با کمی دست کاری از آش دوغ و ماست ساخته شده است. و خوبی اش این است که هم زود آماده می شود و هم خوشمزه می باشد شدید. اول عدس را می گذاریم با سبزی بپزد، آن آخرهایش کمی برنج میریزیم (حواسمون باشه برنجش کم باشه، کم تر از عدس) بعد که پختند. خیلی نمی خواد آب ببندید، چون دوغ هم اضافه میشه. بعد دوغ محترم رو می ریزیم و شروع می کنیم  به هم زدن تا اینکه بجوشه و قوام بیاد. باید حسابی هم بزنیم وگرنه دوغ می بره و خراب میشه. نمک و روغن رو هم که یادتون نمیره. و همینطور سیر. که قبل از ریختن دوغ حالا به هر شیوه ای، رنده یا خرد شده داخلش بریزید. آش ملس و خوشمزه ای میشه. امتحان بکنید.


 

              








  • ماهی رنگی


ما یه چندتایی پامادور (گوجه های ریز) در این باغچه ی یک متری حیاطمان کاشتیم. کلا حاصل و برداشت ما یک دانه بود که در تصویر زیر مشاهده می نمایید :)) که البته توسط بنده نوش جان شد. پامادور مزه ترش و ملسی دارد که آدم از خوردنش سیر نمی شود. املت پامادور معرکه می شود. با این کوچکی ببینید چه دلی از آدم می برد :))))



              








زندگی نوشت: کاش می شد خیلی چیزها را خودمان بکاریم در خانه. لذتی دو چندان دارد کاشتن و برداشتن. خدایی چه می کاریم در این زمین که در آن دنیا بخواهیم برداشت کنیم و لذت ببریم؟




  • ماهی رنگی