خونه رنگی

خونه باید رنگی باشه :)

خونه رنگی

خونه باید رنگی باشه :)

خونه رنگی

خیلی چیزا نمی دونم..
ولی می دونم که می خوام بدونم..
:)

خونتون رنگی

آخرین مطالب
دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۴۹ ب.ظ

رولت بادمجون



 

                





توی نمایشگاه کتاب سلانه و خسته خسته داشتم قدم میزدم که یه خانمی صدام کرد به غرفه اش. یه کتاب کوچیک آشپزی داد دستمو گفت من اینو نوشتم. غذاهای مفید و خوب و از این جور تبلیغ ها. اولین صفحه ای رو هم که باز کرد همین رولت بادمجون اومد.

دیشب با اینکه بعد افطار افت فشاری دامن گیرم شده بود، گفتم برای سحری چند تایی از اینا درست کنم. اول بادمجون رو لایه های نازک می کنیم و سرخ می کنیم و میذاریم تو یه بشقاب دیگه. برای موادش هم گوشت چرخ کرده (یا سویا) و گوجه رنده شده و پیاز (اگرم خواستین سیر) و نمک و فلفل رو با هم تفت میدیم. بعد این مواد رو میریزیم روی بادمجون ها و میپیچونیم. اگه نمی مونه می تونید از خلال دندون استفاده کنید تا موقع خوردن هم راحت بشه برش داشت. از اونجایی که روی این رولت ها پنیر پیتزا میریزن و میذارن تو فر. من این کارو نکردم. اولن نصفه شبی پنیر پیزام کجا بود. بعدشم وقتی همه ی موادش به خوبی پخته بودن نیازی به فر نبود. فقط کمی در تابه رو گذاشتم و چند دقیقه ای روی گاز موند.

خیلی هم خوشمزه شد. دفعه دیگه حتما پنیر پیتزا میریزم. :) راستی خواستین موقع خوردن سس گوجه فرنگی هم روش بریزین، عالی میشه. :)










زندگی نوشت:

داشتم که بادمجون ها رو سرخ می کردم. چند لحظه ای هواسم پرت گوشیم شد، متأسفانه همون چند ثانیه باعث شد سه تا از بادمجونا بسوزن و راهی سطل زباله بشن. توی زندگی خیلی از این حواس پرتی ها می کنیم و متأسفانه خیلی چیزایی که داریم می سوزن. و بعد از سوختن تازه آه از نهادمون بلند میشه که ای داد بی داد...





  • ماهی رنگی

نظرات  (۲)

  • خانم معلم
  • سلااام بر خانم آشپز


    به به خوشمزه اس ... با بادمجون موافقم ...
    پاسخ:
    سلام عقشم

    نوش جان :)))))))))
    اگه فکر کردی بهت سر نمیزنم 
    خیال خامه
    سر میزنم
    اما دل و دماغ نظر دادن ندارم
    راستی من از پیاز کاملا سرخ نشده بسیار بدم میاد
    لطفا دفعه دیگه بیشتر سرخشون کن
    پاسخ:
    پس من خیال خام می کردم
    :))

    منم بدم میاد
    حالم بد بود، حال نداشتم سرخ بشه.
    تازشم بعد از این عکس کمی هم در تابه رو گذاشتم، همچین نپخته هم نبود
    چشم حضرت آشپز
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی